NAŠE POSLÁNÍ
Kdo jsme
Na trhu jsme více jak 30 let a naše portfolio čítá přes 5 000 obytných jednotek v desítkách projektů. CREDITAS Real Estate je součástí české investiční skupiny CREDITAS, která se zaměřuje především na dlouhodobé investice v konzervativních odvětvích (finanční služby, reality, nájemní bydlení, energetika).

NAŠE VIZE
Jak fungujeme
Lidé jsou pro nás na prvním místě, zakládáme si na otevřené komunikaci, důvěře a samostatnosti každého jednoho zaměstnance. Máme rádi týmové hráče, smysl pro detail i humor, je pro nás důležité pracovat s lidmi, se kterými se cítíme dobře.
AKTUÁLNĚ HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA TYTO POZICE
CO BUDEŠ DĚLAT
Zajišťování vyjádření správců inženýrských sítí či jejich aktualizace (v Praze cca 20-40 společností).
Spolupráce na kontrole projektové dokumentace, kontrola kót, srovnání textů, pomoc při zajištění tisků.
Kompletace žádostí o povolení záměru.
Vyzvedávání stanovisek a projektových dokumentací.
Tvorba seznamů a tabulek (evidence žádostí, přílohy ke smlouvám).
Zajištění osobních podání žádostí o vydání stanoviska či vyjádření (občasné cesty do Plzně, Kladna, Brna, Olomouce).
Zpracování zákresu či příprava grafických podkladů pro uzavírání.
Poptání cenových nabídek průzkumů, zpracování objednávek.
Zajišťování dokumentů z KN a SPÚ – nabývací tituly, podklady pro prověření restitucí.
Tvorba situačních příloh k majetkovým smlouvám (Autocad).
Objednání průzkumů a studií a jejich kontrola.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
Stavební vzdělání výhodou.
Znalost Autocad výhodou (ne však podmínkou).
Vhodné pro studenta ČVUT.
Řidičský průkaz sk. B výhodou.
NABÍZÍME
Možnost dohody na postupném náběhu pracovního poměru ze zkráceného na plný úvazek.
Pro juniorní pozici zajistíme získání ceněné praxe pod vedením zkušených kolegů.
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
Vzdělávací kurzy a školení.
Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.
CO BUDEŠ DĚLAT
Mezi vaše kompetence bude patřit zaúčtování účetních dokladů (interní doklady, majetkové operace, faktury, bankovní výpisy atd.).
Řešení komplikovanějších účetních případů.
Sestavování roční účetní uzávěrky, sestavování měsíčních přiznání k DPH a kontrolních hlášení, příprava podkladů pro daňové poradce a DPPO.
Budete provádět a kontrolovat platební styk účtovaných společností, vést karty majetku včetně pořízení, technického zhodnocení a vyřazení majetku.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
Minimálně SŠ vzdělání v ekonomickém oboru s maturitou.
Zkušenost s prací v účetním systému Premiér výhodou.
Znalost účetnictví, problematiky DPH a základní orientace v DPPO minimálně 5-10 let.
Zkušenost s klientským účetnictvím nebo outsourcingem účetnictví/zpracování kompletního účetnictví pro více společností najednou.
Schopnost sestavit daňová přiznání k DPH, kontrolní hlášení.
Zkušenosti s přípravou účetních závěrek.
Proaktivní přístup k výzvám - především k automatizaci účetních postupů.
NABÍZÍME
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
Zajímavá práce s možností profesního růstu.
Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
Velká míra samostatnosti a odpovědnosti.
Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující vaši kvalifikaci a pracovní zkušenosti.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice.
Vzdělávací kurzy a školení, podpora profesních kvalifikací.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.
CO BUDEŠ DĚLAT
Provádění pravidelné preventivní údržby a kontroly technických zařízení budov (dále jen jako TZB) dle schváleného plánu údržby anebo obecně závazných právních předpisů.
Komunikace s klienty.
Operativní nastavování provozních parametrů TZB a řízení provozu TZB prostřednictvím měření a regulace instalované v budově.
Všeobecný dohled nad prováděním prací subdodavatelů v rámci komplexní správy budovy, zejména pří servisu TZB, při úklidu a ostraze budovy, při provádění revizí a funkčních zkoušek TZB a při provádění oprav budov.
Provádění výměny spotřebních dílů (jako filtry, provozní náplně, světelné zdroje, apod.).
Operativní nastavování provozních parametrů TZB a řízení provozu TZB prostřednictvím měření a regulace instalované v budově.
Kontaktní osoba pro nájemce budovy v běžných provozních věcech.
Součinnost při provádění povinných revizí, funkčních zkoušek a odborných servisů TZB v budově.
Vyhledávání závad budovy, provádění drobných oprav TZB a budovy.
Provádění odpočtu měřičů energií v budově, a to ihned po skončení kalendářního měsíce.
Vedení provozní dokumentace budov.
Správa předané dokumentace budov včetně klíčového a kartového systému.
Spolupráce při vyřizování reklamací závad budov v průběhu záruky a při vyřizování pojistných událostí.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
Vzdělání technického směru nebo minimálně 3 letou praxi v oboru.
Orientaci v problematice technické správy budov.
Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám.
Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu.
Schopnost týmové spolupráce.
Základní znalost PC.
Znalost AJ výhodou, nikoliv podmínkou.
Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
NABÍZÍME
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice.
Vzdělávací kurzy a školení.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.
CO BUDEŠ DĚLAT
Kontrolovat a připomínkovat projektovou dokumentaci.
Kontrolovat soulad realizace stavby se smlouvami, normami a schválenou dokumentací.
Zajišťovat dodržování kritérií kvality a bezpečnostních standardů na staveništích.
Provádět každodenní kontroly na stavbách a vést kontrolní dny.
Přebírat a kontrolovat dokončené části stavby.
Komunikovat s koncovými klienty v rámci kontrolních prohlídek.
Komunikovat s dodavateli, vyhodnocovat nabídky a uzavírat smlouvy.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI PRO SENIORNÍ POZICI
Zkušenosti s bytovou výstavbou a prokazatelné výsledky ve stavebnictví.
Znalost stavebních norem a relevantní legislativy.
Vhodné pro studenta ČVUT.
Schopnost komunikace a aktivní řidičské oprávnění skupiny B.
NABÍZÍME
Pro juniorní pozici zajistíme získání ceněné praxe pod vedením zkušených kolegů.
Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
Vzdělávací kurzy a školení.
Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.
CO BUDEŠ DĚLAT
Kontrolovat a připomínkovat projektovou dokumentaci.
Kontrolovat soulad realizace stavby se smlouvami, normami a schválenou dokumentací.
Zajišťovat dodržování kritérií kvality a bezpečnostních standardů na staveništích.
Provádět každodenní kontroly na stavbách a vést kontrolní dny.
Přebírat a kontrolovat dokončené části stavby.
Komunikovat s koncovými klienty v rámci kontrolních prohlídek.
Komunikovat s dodavateli, vyhodnocovat nabídky a uzavírat smlouvy.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI PRO SENIORNÍ POZICI
Zkušenosti s bytovou výstavbou a prokazatelné výsledky ve stavebnictví.
Znalost stavebních norem a relevantní legislativy.
Schopnost komunikace a aktivní řidičské oprávnění skupiny B.
NABÍZÍME
Pro juniorní pozici zajistíme získání ceněné praxe pod vedením zkušených kolegů.
Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
Vzdělávací kurzy a školení.
Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.
CO BUDEŠ DĚLAT
Budeš mít na starost sestavení projektového týmu developerského projektu v Brně.
Řízení, koordinace a kontrola fází a všech účastníků procesu přípravy a realizace developerských projektů - projektové, finanční, technické a obchodní.
Spolupráce při tvorbě a následná zodpovědnost za dodržování odsouhlasených nákladově-výnosových kalkulací projektů vč. technických a kvalitativních parametrů a časových harmonogramů.
Zajištění, koordinace, kontrola a řízení zpracování projektové dokumentace pro přípravnou fázi, povolovací proces a pro provedení stavby, vč. řízení a koordinace inženýringu (interní).
Řízení a koordinace realizace GD a dokončení výstavby vybranými (sub)dodavateli stavby, výběru dodavatele/-ů výstavby a jejich kontrola v průběhu realizace stavby (vlastní kontrolní činnost a koordinace najatých TDI) vč. klientských změn a fit-outů (z hlediska času, kvality a nákladů, příp. výnosů) a jejich předání konečným uživatelům a vybraným správcům dokončených nemovitostí (interní/externí).
Odpovědnost za způsob realizace projektu, jeho optimalizace a efektivitu (úspory, technická opatření, atd.).
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
VŠ vzdělání technického směru.
Znalost legislativy při povolování projektů
Prokazatelnou praxi (min. 5 - 8 let) v řízení větších developerských projektů od akvizice po exit (zejména rezidenční novostavby a rekonstrukce)
Znalost procesů v přípravě a realizaci investičních/developerských projektů vč. projektové přípravy, povolovacích řízení, realizace a marketingu a prodeje (development projekt management)
Zkušenosti s legislativou v oblasti nemovitostí, přípravy a realizace developmentu (občanský zákoník, stavební zákon, zákon o ochranně přírody apod.), znalosti smluvně-závazkových vztahů s ohledem na nemovitostní development (SoD s projektanty, dodavateli stavby, konzultanty, apod.)
Znalost realitního trhu, zejména rezidenčního, výhodou je zkušenost v developmentu hotelovém a kancelářském.
Základní orientace ve finančních nástrojích a problematik finančního řízení developerských projektů.
Výborná znalost programů MS office (Word, Excel, Power Point, MS Project), základní znalost CAD).
NABÍZÍME
Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
Vzdělávací kurzy a školení.
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Práce v příjemném a přátelském kolektivu u stabilního zaměstnavatele.
Občerstvení v kanceláři, firemní teambuilding.
CO BUDEŠ DĚLAT
Podílet se na formování a nastavení nového developerského projektu v populární lokalitě Brna.
Aktivní komunikace se zájemci o koupi bytu – odpovídání na poptávky, poskytování informací o nabízených jednotkách, domlouvání a vedení obchodních schůzek.
Prezentace bytů – představení nabízených nemovitostí, jejich standardů.
Poradenství v oblasti financování – základní orientace v hypotékách a možnostech financování, doporučení vhodných partnerů pro úvěrové řešení.
Vyjednávání podmínek a uzavírání smluv – asistence při rezervacích, podpisu smluv (rezervační, budoucí kupní, kupní) a dalších administrativních úkonech s podporou právního oddělení.
Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky – péče o klienty i po podpisu smlouvy, asistence při předání bytu a řešení případných dotazů.
Spolupráce s marketingovým týmem – poskytování zpětné vazby na kampaně a relevantnost dodávaných leadů.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
Znalost realitního trhu a procesu prodeje/koupě nemovitostí.
Výborné prezentační a vyjednávací dovednosti.
Zodpovědnost a schopnost samostatné práce.
Reprezentativní vzhled a profesionální vystupování.
Časovou flexibilitu.
Znalost AJ na komunikativní úrovni.
Řidičský průkaz sk. B.
Uživatelskou znalost MS Office.
NABÍZÍME
Fixní odměnu + provize z prodeje.
Špičkový marketing a databázi kvalitních klientů.
Zázemí a podporu silné a stabilní společnosti.
Moderní kanceláře v centru Brna.
Vynikající příležitost pro profesní rozvoj.
Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
5 týdnů dovolené + další placené dny volna.
Multisport kartu, cafeterii, stravenkový paušál a další benefity.
Flexibilní možnost spolupráce, a to buď formou pracovního poměru, nebo na základě živnostenského oprávnění (IČO).
POŠLETE ŽIVOTOPIS
Překvapte nás
Už se u nás vidíte, přestože vaše pozice není vypsána? Vyplňte formulář, přiložte svůj životopis a my se vám ozveme.
Podmínky použití a ochrana osobních údajů pod odkazem zde.
NÁŠ PROSTOR
Prostředí a benefity
Naše kanceláře jsou v plně občansky vybaveném areálu Waltrovka, jen pár kroků od stanice metra Jinonice a s možností parkování přímo v budově. Víme, jak je pracovní prostředí důležité, proto se staráme o to, aby se naši zaměstnanci cítili příjemně a měli ideální podmínky i zázemí pro svou každodenní práci.
Těšit se můžete na 5 týdnů dovolené + další placené dny volna, firemní notebook a telefon, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, kartu Multisport, Cafeterii, stravenkový paušál, vybrané bankovní benefity, výhody v partnerských provozovnách a samozřejmě teambuildingové a další společné zaměstnanecké akce.
